Homeurl
Menu
Ups! Nie mogliśmy znaleźć twojego formularza.
Klik hier om naar de portal voor opdrachtgevers te gaan
Login portalMaak je gebruik van ons digitale uitzendbureau AB Werkt E-Flex? Log dan hier in.
Login E-FlexMasz pytania na temat swojego grafiku lub transportu? Wystąpił problem z zakwaterowaniem? A może otrzymany odcinek wynagrodzenia się nie zgadza? Napisz e-mail lub zadzwoń do Biura Obsługi AB Werkt.
Od teraz Biuro Obsługi pełni funkcję Twojego pierwszego punktu kontaktowego, zapewniającego szybką i adekwatną pomoc. Zespół Biura Obsługi składa się z pracowników mówiących płynnie po polsku, rumuńsku i angielsku. Mogą Ci szybko udzielić pomocy w Twoim ojczystym języku. To takie proste.
Każde pytanie jest rejestrowane. Dzięki temu w razie potrzeby szybko odszukamy Twoje pytania. Kolejnym plusem jest to, że będziemy wiedzieć, jakie działania już podjęto. Ponadto pozwoli nam to wykrywać potencjalne trudności i likwidować je z wyprzedzeniem.
Masz pytanie, na które nie ma odpowiedzi w Twoim osobistym portalu pracownika w dziale „Najczęściej zadawane pytania”? Najpierw to sprawdź!
Do Biura Obsługi możesz kierować wszystkie pytania związane z pracą, mieszkaniem i transportem. Tam zgłosisz się również, gdy zachorujesz. Biuro uruchomi procedurę zgłoszenia zachorowania i poinformuje Cię, co robić, aby nie stracić prawa do ewentualnego zasiłku chorobowego.
Na niektóre pytania Biuro Obsługi odpowie natychmiast. Jeśli natomiast nie będzie mogło zapewnić Ci odpowiedzi lub rozwiązania, jego pracownicy sprawdzą, kto zapewni Ci najlepszą i najszybszą pomoc. Może to być pracownik ds. zakwaterowania, osoba odpowiedzialna za zarządzanie personelem lub ktoś z działu ds. wyposażenia. Biuro Obsługi skontaktuje się z odpowiednią osobą i zadba, abyś uzyskał(a) jak najszybszą pomoc. Pracownicy Biura Obsługi od razu powiedzą Ci, jakie działania zostaną podjęte, abyś dokładnie wiedział(a), co się wydarzy. Zawsze otrzymasz informację zwrotną w ciągu 2 dni roboczych.
Dane kontaktowe Biura Obsługi:
Adres e-mail helpdesk@ab-werkt.nl
Numer telefonu 085 – 0493 32 05 w godzinach:
Dzięki menu wyboru od razu zostaniesz przełączony do pracownika, który mówi w Twoim języku. Może to być język angielski, polski lub rumuński.
Wystąpiła sytuacja awaryjna, która nie może czekać do następnego dnia? Do dyspozycji pozostaje nasz dyżur ds. awaryjnych, pracujący poza podanymi wyżej godzinami. Skontaktujesz się z nim pod tym samym numerem telefonu: 085 – 0493 32 05. Pamiętaj jednak! To tylko na wypadek sytuacji awaryjnych, które naprawdę nie mogą czekać do jutra.
Wskazówka: zapisz sobie ten numer w telefonie, aby mieć go pod ręką w razie potrzeby.