Nowość! Nasze Biuro Obsługi. Aby jeszcze lepiej służyć Ci pomocą

Masz pytania na temat swojego grafiku lub transportu? Wystąpił problem z zakwaterowaniem? A może otrzymany odcinek wynagrodzenia się nie zgadza? Napisz e-mail lub zadzwoń do Biura Obsługi AB Werkt.

Czym jest Biuro Obsługi?

Od teraz Biuro Obsługi pełni funkcję Twojego pierwszego punktu kontaktowego, zapewniającego szybką i adekwatną pomoc. Zespół Biura Obsługi składa się z pracowników mówiących płynnie po polsku, rumuńsku i angielsku. Mogą Ci szybko udzielić pomocy w Twoim ojczystym języku. To takie proste.
Każde pytanie jest rejestrowane. Dzięki temu w razie potrzeby szybko odszukamy Twoje pytania. Kolejnym plusem jest to, że będziemy wiedzieć, jakie działania już podjęto. Ponadto pozwoli nam to wykrywać potencjalne trudności i likwidować je z wyprzedzeniem.

Jakie sprawy kierować do Biura Obsługi?

Masz pytanie, na które nie ma odpowiedzi w Twoim osobistym portalu pracownika w dziale „Najczęściej zadawane pytania”? Najpierw to sprawdź!
Do Biura Obsługi możesz kierować wszystkie pytania związane z pracą, mieszkaniem i transportem. Tam zgłosisz się również, gdy zachorujesz. Biuro uruchomi procedurę zgłoszenia zachorowania i poinformuje Cię, co robić, aby nie stracić prawa do ewentualnego zasiłku chorobowego.

Zwróciłeś(-aś) się z pytaniem, co teraz?

Na niektóre pytania Biuro Obsługi odpowie natychmiast. Jeśli natomiast nie będzie mogło zapewnić Ci odpowiedzi lub rozwiązania, jego pracownicy sprawdzą, kto zapewni Ci najlepszą i najszybszą pomoc. Może to być pracownik ds. zakwaterowania, osoba odpowiedzialna za zarządzanie personelem lub ktoś z działu ds. wyposażenia. Biuro Obsługi skontaktuje się z odpowiednią osobą i zadba, abyś uzyskał(a) jak najszybszą pomoc. Pracownicy Biura Obsługi od razu powiedzą Ci, jakie działania zostaną podjęte, abyś dokładnie wiedział(a), co się wydarzy. Zawsze otrzymasz informację zwrotną w ciągu 2 dni roboczych.

Jak się skontaktować?

Dane kontaktowe Biura Obsługi:
Adres e-mail helpdesk@ab-werkt.nl

Numer telefonu 085 – 0493 32 05 w godzinach:

  • W każdym dniu roboczym od 05:00 do 20:00
  • W soboty od 05:00 do 08:00

Dzięki menu wyboru od razu zostaniesz przełączony do pracownika, który mówi w Twoim języku. Może to być język angielski, polski lub rumuński.

Do kogo dzwonić w sytuacji awaryjnej?

Wystąpiła sytuacja awaryjna, która nie może czekać do następnego dnia? Do dyspozycji pozostaje nasz dyżur ds. awaryjnych, pracujący poza podanymi wyżej godzinami. Skontaktujesz się z nim pod tym samym numerem telefonu: 085 – 0493 32 05. Pamiętaj jednak! To tylko na wypadek sytuacji awaryjnych, które naprawdę nie mogą czekać do jutra.

Wskazówka: zapisz sobie ten numer w telefonie, aby mieć go pod ręką w razie potrzeby.